Eilen riensin töiden jälkeen vielä body pumppiin, hyvähyvä aktiivinen minä. ;) Ja ihan järkevää, koska me menimme illalla herkuttelemaan Ravintola Teiniin. Mä söin kanttarellikeittoa, vuohenjuustolla höystetyn härän ulkofileepihvin ja palan jumalaista minttusuklaakakkua. Sulho herkutteli aurajuustoetanoilla (!!!), samalla härällä kuin mäkin ja sitten vielä tiramisulla. Voin sanoa, että olimme harvinaisen täynnä sieltä lähtiessämme. Sulho ajoikin varsin maltillisesti, sillä meistä kumpikaan ei olisi selvinnyt tiukoista mutkista..

Lisäksi sulho oli ostanut mulle kymmenen syvän rakkauden punaista ruusua – yhden kullekin vuodelle. Mä olin hankkinut hänelle yhden pienen lahjan, joka pääsikin sitten heti käyttöön.

Kiva päivä :) Niin ja häät jo jännittävät kovasti, hui.

Päätimme muuten sulhon kanssa pitää kummatkin omat sukunimemme häiden jälkeenkin, sillä olemme molemmat liian kiintyneitä omiimme luopuaksemme niistä. Ja yhdistelmänimi olisi ihan liian kankea tässä tapauksessa. Voin kyllä vakuuttaa, että yritin kovasti saada sulhoa ottamaan meitsin sukunimi – myös hän koitti taivutella mua. Mutta menee se näinkin, tosin tätä valintaa saatamme joutua selittelemään hieman perinteistä ratkaisua enemmän.

Onneksi meidän häidenkin on tarkoitus ihan pikkuisen ainakin rikkoa perinteistä kaavaa. Katsotaan, onnistutaanko <3