Pahoitteluni hirmuisesta kirjoitustauosta, on mulla silti tosi hyvä selityskin - loikoiltiin tuoreen aviomieheni kanssa kaksi viikkoa Kreetalla. Nyt olen kauniisti ruskettunut ja stressitaso on nolla, ihanaa :) Me yövyttiin ihan superhienossa Thalassa Beach Resort -hotellissa (****), joka sijaitsi ihan Agia Marinan rannalla. Kotimatkaan vierähti kyllä koko viime yö (oltiin kotona aamukuudelta), joten saattaapi olla, että iltapäivällä alkaa vielä väsyttää. Laitan reissulta kuvia kunhan saan ensin kaikki kiireiset hommat hoidettua.

Koiria oli kyllä hirmuinen ikävä ja Mies oli varmaan ihan tuskissaan, kun puhuin jatkuvasti tytöistä ja kamera täyttyi kaikenlaisten elukoiden kuvilla. Tai taisi hänkin kyllä niitä kaivata. Mana oli mun vanhemmilla hoidossa Ulvilassa, Muumi taas edellisellä omistajallaan Salossa. Muumin tekemisistä en tiedä, mutta Mana on kuulemma käyttäytynyt sisällä tosi nätisti ja ollut ulkona aika haastava. Ilmeisesti se alkoi taas räyhäämään vastaantulijoille ja unohti muutenkin nätin remmikäyttäytymisen. Mutta kuulemma joillain lenkeillä osasi käyttäytyäkin. :) Olen NIIN kiitollinen, ettei mun tarvinnut viedä kumpaakaan minnekään häkkihoitolaan. Siinä tapauksessa en olisi kyllä reissuun lähtenytkään.