959383.jpg
Eilinen ilta vierähti tyttöjen kanssa metsässä. Kuvista ei onnistunut yksikään, sillä oli jo vähän hämärää ja tytöt olivat jatkuvassa liikkeessä. Tästä kuvasta kuitenkin jotenkin tykkään ja erityisesti näin mustavalkoiseksi muokattuna - melkein kuin olisin ottanut tällaisen tahallani ;)

Yksinoloharjoituksia olemme tehneet ahkerasti. Jännää on, että kun Sulho jättää Muumin yksin, se ei hätäänny. Mutta kun minä jätän, se alkaa täristä ja toisinaan myös vinkua. Oletan, että tämä johtuu siitä, että minä lähden aina arkisin Sulhon jälkeen töihin - minä olen siis se, jonka Muumi näkee viimeksi ennen kahdeksan tunnin yksinoloa. Pitää vaan treenata enemmän.

Jottei mene pelkäksi kirjoittamiseksi, tässä pari kuvaa. Ekassa tytöt lojuvat tyypillisessä asetelmassaan ja jälkimmäisessä Mana protestoi meidän BB-katselua (mun isällä on vastaava kuva siitä, kun hän yritti katsoa formuloita ja Mana oli kiilannut siihen töllön eteen).


959375.jpg

959379.jpg