Laskeskelin, että saataisiin Mana takaisin 7.9., siis olettaen, että pennut ovat silloin jo löytäneet omat kotinsa ja että päivämäärä sopii kasvattajalle. Arvatkaapa, oliko hienoa kirjoittaa tuo päivämäärä kalenteriin ylös? :) Okeiokei, siihen on vielä TOSI paljon aikaa, mutta kyllä se syyskuukin sieltä joskus tulee. Samalla saadaan molemmat tytöt kotiin, eli Muumikin muuttaa tosiaan meille silloin. Jännää :) Ne ovat saaneet siellä kasvattajan luona tutustua toisiinsa nyt lisää, tosin Manalla riittää varmasti puuhaa niissä pienissäkin.

Ja Taina, lupaan kyllä laittaa tänne pentukuvia, nimittäin sitten kun saan kasvattajalta sellaisia. Mutta varmasti pennut ovat kauniita - onhan niiden emokin kerran niin upea <3

Syksyllä varmaan jää mun urheileminen vähän vähemmälle kuin nyt koirien ollessa poissa, sillä nyt oon melkein muuttanut kuntokeskukseen. Pitäähän mun energiaani johonkin tuhlata ja se on ihan hyvä ratkaisu (etenkin kun ideana on näyttää hääkoltussa kauniilta elokuussa). Syksyllä vapaata on vähemmän, sillä koirat pitää kuitenkin etenkin aluksi lenkittää erikseen. Aion mä silti syksylläkin jostain repiä aikaa urheilemiseen. Oon jäänyt vähän koukkuun tähän lihasten kipeytymiseen.. ;)