Mulla oli eilen synttärit. Ja vähänkö kivat synttärit olikin: nautiskeltiin Isännän kanssa Tampereen kylpylän poreista ja tosi kivasta sviitistä. Saatiin nimittäin lahjakortti häälahjaksi ja se piti nyt sitten käyttää ennen kuin menee vanhaksi. Mun vanhemmat tulivat meille kaitsemaan neitejä ja olivat pärjänneet tosi hyvin. Tai oli Mana rälläköinyt eilen illalla kissalle ja tänään aamulla jänikselle, mutta muuten jees. Ei mitään tappelunpoikasiakaan ollut, taitaapi olla vieraskorea neitonen (vaikkeivät mun vanhemmat tietty noillekaan mitään vieraita ole). Kontrollifriikkinä olin kirjoittanut A4:n täyteen kaiken maailman ohjeita. Yritin kyllä typistää sitä, mutta mieleen tuli aina uusia. Onneksi mun porukat ovat tottuneet meikäläisen toimintaan ;)

Jotta saatte vähän käsitystä siitä, miksi meidän sviitti oli mun mielestä TOSI kiva, niin alla kuvia.

Keittiö. Huomatkaa Smeg-kodinkoneet, kuten tuo ihana punainen jääkaappi. Aaaaah.
1568770.jpg

1568781.jpg


Mukavan kokoinen partsi ja tsekatkaa mitkä maisemat.
1568795.jpg

1568801.jpg


Ja tässä maisema sängyssä makoillessa. Ikkuna oli kyllä ihan p*skainen, mutta näki siitä sentään läpi.
1568803.jpg


Kylppäri oli kanssa aika mahtava. Vai mitäpä sanotte omasta saunasta, pesukoneesta ja kuivausrummusta?
1568808.jpg

1568860.jpg


Tämmöinen odotti vielä olkkarin pöydällä kun tultiin hotellille. Korkattiin ja hyvää oli ;)
1568866.jpg