Minä täällä taas. :P Olen onnistunut hankkimaan ikävän flunssan, joten olo on tosi "loistokas". Saapi nähdä, onko huomennakin kuumetta - jos joo, täytyy hakea lääkärintodistus ja jäädä kotiin potemaan. Toisaalta olen koko illan kyllä lojunut sohvalla lepäilemässä, joten ehkä rauhoittuu huomiseksi. Hmm.. Siippa on nyt Manan kanssa metsässä, vaikka mun vakaa aikomus oli viedä se lenkille tänään. Mutta onneksi on uhrautuvainen mies, joka pelasti mut kipeänä lenkkeilyltä. Aamulla siis fiilis oli ihan melkein normaali, joten Muumin kanssa kävin tietty tallustelemassa.

Tänään tytöt olivat olleet muuten tosi mallikkaasti kahdestaan, paitsi Muumi oli varastanut siltä samaiselta keittiön työtasolta kiiwirasian. Videolla näkyy, että se kävelee rauhallisesti keittiöön, nostaa etutassut tasolle ja vetää hampaillaan rasian alas. Ihan kuin se olisi sen työtehtävä tälle päivälle. Sen jälkeen se pyörittelee kiiwejä vähän aikaa ja tallustelee tyytyväisenä pois.

Yhtään ei kyllä harmita tuollainen, sillä se tuhoamiskausi on vielä niin tiiviisti muistissa. Niitä ulosteitakin luuttuan mieluummin kuin remontoin kämppää (tosin tietty olisi mukavaa, jos ei tarvitsisi tehdä sitä).

Manan agilitykaaosta olen ehtinyt taas vähän pohtia, enkä ole päässyt vieläkään mihinkään lopputulokseen. Pia tuolla kommenteissa jo kertoikin, että hänen koiralleen tuli myös jonkinsortin murkkuikä parivuotiaana. Samaa itsekin epäilen - Manan käytös on muuttunut ihan kummalliseksi. Täytyy vaan jatkossakin vahvistaa mun johtajuutta ja yrittää olla aina askeleen edellä sen ajatuksista (se on kyllä tositosi vaikeaa).

Ja nyt takas makaamaan sohvalle. zzzzzz....