Löysin toisesta blogista "tehtävän", jossa ylimmäinen lause piti kirjoittaa kuten sen itse sanoisi. Ja voi hitsi, kun mun puhe on varmaan häijyn kuulosta ;) Ja joo, en ole 14, vaan 24 - vaikka joistain noista voisi toisin päätelläkin :D


1.Siskoni punainen mekko mahtuu myös minulle.

Mun siskon punanen mekko mahtuu mullekkin. (Nii, vissii!)

 

2. Tarvitsetko apua kirjoitustehtävässä, jonka maantiedonopettaja antoi?

Tartteks apuu kirjoitustehtävässä, jonka maantiedonope anto?

 

3. Hyvä on, tehdään niin kuin sinä ehdotit.

Okoo, tehdään niinku sä ehdotit.


 4. Isäni äiti kertoi hakevansa meidät noin kello 17.45.

Mummu sano hakevansa meidät siinä varttia vajaa kuus.

 

5. Matkustinkin Helsinkiin linja-autolla, koska myöhästyin junasta.

Meninkin Hesaan bussilla, koska mä myöhästyin junasta.

 

6. Oletko nähnyt missään isoveljeni matkapuhelinta?

Ootko nähnyt jossain mun isoveljen kännyä?

 

7. Ostitko sen hameen, jonka näimme viime viikolla Hennes&Mauritzissa?

Ostiks sen hameen, joka me nähtiin hennesillä viime viikolla?


Khihihi, halvat ovat huvit. :)